4 Tridentes

Sanya

Covid-19 travel restrictions

safe together logo

Please note that these information come from Sherpa service and that they make all reasonable efforts to ensure that these are accurate and always up to date, given that travel regulations are subject to regular changes

Sanya

China

Tripadvisor: 5.0

"El cielo se encuentra con el mar"

Este hotel, entre playa y jardín, es un sitio privilegiado para pasar sus vacaciones en familia en un marco preservado.
Una gran variedad de deportes náuticos y terrestres harán las delicias de toda la familia. Vela, Windsurf, trapecio volador, senderismo,...
Si necesita relajarse, disfrute de un tratamiento en el Club Med Spa by Comfort Zone.
Aproveche su estancia para visitar el templo de Nanshan y su impresionante estátua budista del venerado Guanyin de 108 metros de altitud.

• 236 SANYA BAY ROAD
  • HAINAN ISLAND PR CHINA 572000
  • Hainan CHINA

Taslado de/a aeropuerto de Sanya

Sustainability is part of the journey
Green Globe certified
Since 2019, our Resort has consistently earned its Green Globe certification, guaranteeing responsible operations across four components: waste management, energy & water consumptions, responsible purchases.

1.Elija su fecha de salida y llegada