4 Tridentes

Trancoso

Covid-19 travel restrictions

safe together logo

Please note that these information come from Sherpa service and that they make all reasonable efforts to ensure that these are accurate and always up to date, given that travel regulations are subject to regular changes

Trancoso

Tripadvisor: 4.5

Un rincón de serenidad frente al Atlántico.

Para su estancia en Brasil, el Club Med le da la bienvenida al Trancoso Resort. Descubierto en el siglo XVI por un navegante portugués, el pueblo de Trancoso ha conservado su autenticidad. Situado lejos de las carreteras turísticas, el Resort, compuesto por bungalows de paja, es un remanso de paz encaramado en suntuosos acantilados.

Descubra las actividades que lo sorprenderán en Trancoso

• KM 18 FAZENDA TAIPE S/N
  • TRANCOSO, PORTO SEGURO BA CEP
  • Estado de Bahia - Trancoso BRASIL

Traslados de/a aeropuerto de Porto Seguro

1h15 minutos

Sustainability is part of the journey
Green Globe certified
Since 2019, our Resort has consistently earned its Green Globe certification, guaranteeing responsible operations across four components: waste management, energy & water consumptions, responsible purchases.

1.Elija su fecha de salida y llegada